25 oct. 2010

Franta 2-0 Romania

Posted by pROmania On 10:34 0 comentarii



Bai sincer ...pot spune ca asta a fost singuru meci la care m-am uitat si am fost si eu "activ" si de ce?! pentru ca NU toti suntem tigani daia .. ...da'' ma rog ..s-o luam cu inceputu


Astia (Franta) ne-a numit pe noi tigani !ok mi se pare corect ceva normal...Dar cine sunt tiganii noi care nu am avut maxim 10 suturi pe poarta sau ei care ne-au furat in direct si pe fata ?!

si sa nu mai dam vina pe Franta ..ca pana la urma asta-i fotbalu ..hai sa o luam si cu Romania ..cum a jucat Romania ?!


Portarul da in minge sa scape de ea Niculae o intoarce la Florescu acesta paseaza la Rat care face schimb de pase cu Chivu si Pantilimon. Da, intr-adevar am fost furati de arbitri, nu am avut noroc...Meciul a fost bun, i-am dominat, am avut posesie ...poate pana la urma asta afost tactica lu' Razvan tot ce prinde apararea sa o suteze in atac [ (Dute Baicu) -> ma rog e ceva din trecut ]

Asta'i Romania ....N`avem coloana !!! N`avem conducere!!! N`avem o echipa nationala cu care sa ne mandrim !!! La fiecare infrangere dam vina pe cineva !!! ASTA MERITAM !!! ROMANIA SUCKS !!! nu zic nu ..ne-au furat asa este dar pana la urma suntem furati meci de meci ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu